2009. április 24., péntek

Eredményhirdetés

Megszülettek az eredmények a legutóbb kiírt szavazással kapcsolatban (én írtam ki mellesleg) és elég meglepőek lettek:

Szerinted ez a blog milyen ideológiát képvisel? (Több válasz lehetséges)



Szóval, elemezzük az adatokat. A legtöbb ember úgy gondolja (több mint ötven százalék) hogy nehéz megállapítani, vagy úgy igazából nem is érdekli őket (36%). Ezek a szavazók vagy a nagyon politikailag nem elkötelezett olvasók, vagy a véletlenül idetévedők, akiket valszeg a blog se érdekel.

Sokan (21%) gondolják, hogy mérsékelt jobboldaliak vagyunk, ami tulajdonképpen még igaz is lehet egy pár szempontból. További 15% gondol minket nemzeti radikálisnak, ami azt jelenti, hogy már megint túl sokat zsidóztam, illetve Lombroso és Mj meg a cigányokat emlegethette nagyon. Valószínűleg ugyanebből jön a feltételezés (10-10%) hogy antiszemiták illetve neonácik vagyunk. Mindössze 5-5% gondolja azt, hogy cionisták, kommunisták, SZDSZ-es "békéstöbbség" vagy konzervatív fundamentalisták lennénk. Ugyanígy 5% gondol minket keményvonalas MSZPsnek, amiről már végképp nem tudom, hogy honnan jön.

Senki se gondol viszont mérsékelt baloldalinak, vagy masszív fideszesnek minket, ami utóbbi szerintem örvendetes.

A szavazásban résztvevő 19 embernek köszönjük!

8 megjegyzés:

Lombroso írta...

Örvendjünk! Bár én 3 dologra is szavaztam, amiből az egyik a konzervatív fundamentalista volt. Erre is csak azért, mert ezzel vádolta meg Ferenc vezérünk Sólyomot, és ebből arra következtettem, hogy ez olyan rossz dolog nem lehet.

Dr. Kocsis László írta...

Szerintem ezt a blogot méltatlanul kevesen olvassák, ez látszik a szavazatok számából. Ez azért van, mert a blogspot-ot használjátok.

A náczivadász azért van a blogspoton, mert máshonnan törölnék, de Ti nem írtok semmi vállalhatatlant, vagy olyat, ami miatt pl. az index blogjáról törölnének benneteket. Tudom, hogy az index nem szimpatikus, de az a legforgalmasabb, és vannak itt hasznos cikkek.

MJ írta...

Kösz a tanácsot, én is gondolkoztam már a blog.hu-n.:)
Mondjuk van egy olyan érzésem, hogy ha a Vastagbőrön bereklámozom a készülgető iwiw-es raj cigányos válogatásomat, akár 70 fölötti is lehet a napi látogatottságunk.:D

stark írta...

Hát, tulajdonképpen átmehetnénk a blog.hu-ra, csak akkor nem volt értelme a hirdetéseket kirakni... nem mintha most lenne...

Lombroso írta...

Ott is ki lehet rakni a hirdetéseket, csak valami más konstrukcióban. Esetleg vezethetjük a két blogot egyszerre, ctrl+c&ctrl+v írástechnikával. Aztán az eredményesebbet fenntartanánk.

Lombroso írta...

Amúgy igenis van értelme a reklámoknak, nálunk ezekből a bevételekből épül az úszómedencénk.

Dr. Kocsis László írta...

Erre a copy paste-en én is gondolkodtam. Én arra jutottam, hogy talán nem is átexportálni kéne oda a tartalmakat, hanem amik jól sikerültek, és éppen nem köthetőek időhöz vagy valami eseményhez, azokat újként beposztolni, adagolni kétnaponként. Nekik az úgy is frissnek hat.

Hirdetni ott is lehet, van 2 konstrukció, amelyből csak az egyik hozománya az, hogy kikerülhettek az Index címlapjára. Itt a hirdetések oldalletöltésenként cserélődnek. Minden második oldalletöltés a ti hirdetéseiteket jeleníti meg.

Gratulálok az úszómedencédhez, télen ne felejtsd el leereszteni!

Névtelen írta...

Szerintem, te egy nagyon rosszindulatú náci vagy.Kár volt az időmet elfecsérelni.