2008. szeptember 20., szombat

Próba


Na, ideraktam egy képet, hogy nézzem hogy néz ki.

8 megjegyzés:

Lombroso írta...

Na mi lesz, nem kapunk mailt?

stark írta...

De, de, már megy, csak elcsesztem az e-mail címedet. Egy egészen kicsit nincs olyan, hogy g-mail.hu.:D

MJ írta...

Na és az enyémmel mi lesz?;-)

stark írta...

Azt már küldtem...:D

MJ írta...

És igeeen.:) Ma későestig egyetemi politizáló szájtépésen veszek részt, de utána indulhat a banzáj.:)

Lombroso írta...

Akkor lehetne nekem is küldeni egyet lassacskán...

stark írta...

Na, Lombroso, most majdnem nagy pofával kioktattalak, hogy 'de nem tudom az e-mail címedet', de aztán rájöttem, hogy de, tudom.

Nehéz az élet...

stark írta...

Mellesleg átállítottam a sablont a goodterroristosra, mert az az undorító radioaktívzöld baszta a szememet. Majd még rendezgetjük ezt a sablont olyan valakivel, aki tud is valamit csinálni a html-el...