2009. január 17., szombat

Már megint náciveszély! Újra itt a Magyarok Nyilai!

Bizony barátaim, újabb indokunk van a fasizmustól való rettegésre. A ferencvárosi időközi választásokon SZDSZ-es színekben induló, az első forduló után 419 szavazatot kapó John Emese ugyanis azt hazudta mondta, hogy ő az újabb Magyarok Nyilai áldozat. Előtte meg azt, hogy ha visszalép, akkor rosszabb lesz az egyértelműen nyerő Fidesznek, mert így nagyobb rá az esély, hogy a második fordulótól visszalépő John Emese szavazatai nélkül nem lesz érvényes a választás. Előtte meg azt, hogy mindenórás terhes. De az előbbi nyilatkozatok nem számítanak, hiszen egyértelmű, hogy a már évek óta minden hatósággal könnyedén packázó, a rendőrök által sosem kézre keríthető, igazi al Kaida színvonalú, ámde komoly károkat sosem okozó Magyarok Nyilai terrorfenyegetése áll az ügy hátterében. És mint baloldali körökből tudjuk, a Magyarok Nyilai természetesen a Magyar Gárda és a Jobbik fattyúgyermeke. Azé a Jobbiké, amelyik a szánalmas választási csalások miatt is szánalmasan alacsony részvételből kifejezetten ügyesen tud profitálni a maga harmadik helyével és több, mint 8%-ával. Megint sikerült megfelelő irányba tematizálni a közéletet. Oltári nagyot buktak ugyanis a magukat liberálisnak nevező törpepártiak egy olyan kerületben, ahol előzőleg SZDSZ-es képviselőt és polgármestert is választottak, Gegesy Ferenc személyében. Valahogy össze tudtak még kaparni 750 ajánlószelvényt, és ahogy ezeknek a gyűjtése menni szokott - tapasztalatból tudom, még mielőtt valaki rágalmazással vádolna meg -, nyilvánvaló, hogy csalással. Aztán hihetetlen alacsony, éppenhogy 25%-os részvétel mellett is kaptak kemény 5,23%-ot. Mit tehet ilyenkor az ember, ha ekkorát bukik?

Szopás

Emesénk természetesen jó magyar politikus módjára kitalál valamit az SZDSZ-szel - ebből a szempontból lényegtelen a származása -, amivel elterelheti a kudarcáról a figyelmet, a maradék szavazótáborát pedig jó adag félelemkeltéssel összekovácsolja. Folyamatosan bevált a műsor már Ferenc testvérnél is, - sőt, már Szabó Alberttől kezdve Bácsfi Diánán át a patásördög királyjelölt Orbán Viktátorig - miért Emesénél ne jönne be? Elég volt csak meglebbenteni, hogy Magyarok Nyilai, és máris kész a recept, hogy másról beszéljenek az emberek. Ahelyett, hogy faarccal visszavonulna, és nyugodtan babázna inkább. (Egyébként engem már az is meglepett egy kicsit, hogy gyereke lesz, tehát valószínűleg hetero.) Szóval köszönjük Emese! Én úgy búcsúzom tőle, ahogy a Kispál dalszöveg szól:

"Emese, most már indul a buszod,
Menj haza szépen,
Látszik, hogy tudod,
Hogy meg vagy bolondulva,
S holnap ne gyere újra,
Ne gyere újra!"

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez már annyira szánalmas, hogy én naivan azt hittem, senki nem fogja bevenni. Természetesen tévedtem: http://gulyas.blog.hu/2009/01/16/kreativ_jatek_neonaciknak#comments

Egyébként Emesét tényleg ki kéne zárni a pártból. Úgy tűnik heteró, sőt a család nevű fasisztoid képződmény béklyójába veti önként magát. (A karrierrel, önmegvalósítással mi lesz?) Sőt élek a gyanúval, hogy az apa nem egy homo sapiens, hanem maga a Turul...

MJ írta...

Jaj ne, a turulos poén csak most esett le.:D Ez homlokcsapkodós volt...:) Asszem inkább megyek aludni, úgyis 7-kor kelek.:-/

stark írta...

"Ez már annyira szánalmas, hogy én naivan azt hittem, senki nem fogja bevenni."

Hát bizony, pedig sajnos mindig van egy olyan réteg, amelyik elhiszi az ilyen rémtörténeteket. Ha névtelenül írnék egy levelet a Partizánnak, hogy a Jobbik és a Magyar Gárda szerzett egy atomtöltetet Iránból, és Gyurcsányra akarják dobni, szerintem azt is megennék...

"Asszem inkább megyek aludni, úgyis 7-kor kelek.:-/"

Csak nem vizsga?:S
Az én Use of English alapvizsgám fél óra múlva kezdődik...:S

MJ írta...

Az a vicces, hogy nem, mivel jegybeírás, meg különben is, ha nem kelek föl, akkor cseszhetem az egész napomat, mert tuti elalszom.:-/ Így legalább ma rengeteg dolgot elintéztem, megírtam, elolvastam és kijegyzeteltem, és csak 2 kávét ittam.:)