2008. november 15., szombat

Göncz Árpád: a liberális ember

Nézegettem unalmamban a netet, és ötlethiánytól szenvedve megnyitottam az SZDSZ honlapját, mert emlékeztem rá, hogy annak idején sok vidám percem származott a fórumuk olvasgatásából. Most sajnos nem jutottam el odáig, hamarabb kapott el a sírva röhögés. Íme a hír:
"Fényes bulin adtuk át Göncz Árpádnak a díjat, amit húsz évenként adományoz az SZDSZ születésnapja alkalmából. "A Szabad Demokraták Szövetsége, megalakulásának huszadik évfordulója alkalmából a húsz éveként adományozásra kerülő A LIBERÁLIS EMBER díjat adományozza Göncz Árpád úrnak.


Göncz Árpád az SZDSZ ügyvivőjeként, Országos Tanácsa tagjaként, s nemkülönben a Magyar Köztáraság elnökeként, magánemberként és közéleti férfiúként, műszaki szakemberként és műfordítóként egész életével testesíti meg és képviseli a szabadság és a szolidaritás értékeit.

Budapest, 2008. november 15.

Az SZDSZ tagjai és támogatói nevében,

akik büszkék barátságára

Fodor Gábor

az SZDSZ elnöke"

Milyen szép, régmúltba nyúló tradíció, nem? Ki akar fogadni a 2028-as befutóra?


3 megjegyzés:

stark írta...

Hát ez erősen a nocomment kategória. Itt el lett cseszve valami, szerintem Trychydtsnek kellett volna adni ezt a díjat. Na mindegy, majd 2028-ban...

Schrödinger írta...

Emlékezzünk csak vissza egy kicsivel korábbi partira - Horn Gyula.
Azt hiszem erősen el kell gondolkodnunk emberek, hogy ki, mit is érdemelne valójában...

Lombroso írta...

-Öt év?!
-MONDOM KÖTÉL!