2008. október 4., szombat

Csak egy szolid megjegyzés

Mellesleg kb. 2 hete indítottam az oldalt, 10 napja született az első bejegyzés, szóval ahhoz képest egészen szépen belendültünk. Gratulálok fiúk-lányok (ez a megjegyzés azért vicces, mert eddig rajtam kívül egy-egy ember írt mindkét nemből, de ez még változni fog) egész szépen beletéptünk. Már csak az kéne, hogy olvassanak is minket, de mivel nem szólítunk fel senkit senkinek a megölésére, ezért valószínűleg csekély olvasótábort vonzunk.

Mindegy, kitartás (na, dobja be egy Partizán a nyilas kártyát, könyörgöm!) lesz ez még jobb is.

17 megjegyzés:

Lombroso írta...

Szerintem ha karácsonykor szorgalmaznánk a keresztények kiirtását, akkor nőne az olvasótáborunk. Zsidókat gyilkolni már snassz.

Rotwein írta...

Pedig azért a politikai blogok vonzák az olvasókat. Legalábbis nekem a kis, két hetente firssített blogomon átlag napi 10 látogatóval szemben, egy Magyar Gárdával való levelezésem után ez a szám felugrott 450-re:D

MJ írta...

Apropó tilos rádiós kiirtási ötletek, ma láttam egy tilos rádiós piros pólóst is a marhák között tarkulni, meg egy olyan nénit is, aki egy emberre azért hitte, hogy Tomcat, mert kopasz volt.:) Nemsokára megy a bejegyzés, sok-sok, többek között gyönyörűen sikerült Ferenc testvéres és Klára asszonyos képpel!:)

MJ írta...

És én még hogyhogy nem tudok a címről?:(

MJ írta...

Ugye nem gáz, ha budapestire állítottam az időt? ("Őzikeszemek" hangulatjel.)

stark írta...

Hát, nem is tudom, egy fene, így erős hümmögéssel és fejcsóválással azt hiszem meg tudom bocsátani ezt az időátállítást. De még gondolkodom rajta.

stark írta...

Mellesleg, csak hogy tudjátok, tegnap este berúgtam mint a mocsok, és véres arccal és kézzel ébredtem otthon, úgy, hogy sehol egy sebhely rajtam.

Most vagy közelebbi ismeretséget kötöttem egy menstruáló nővel (már elnézést) vagy fogalmam sincs, hogy mi történt.

Ötlet?:D

MJ írta...

Hú, bazz.:) Lehet, hogy csak előjött a vámpír személyiséged.:) Netán belebotlottál egy disznóvágásba, ahol sült vért ittál, esetleg megettél egy piócát... De mondjuk simán el tudom képzelni, hogy ha nem magányosan rúgtál be alkoholista módon - és tegyük fel, hogy nem:) -, akkor valamelyik haverod mondjuk megvágta magát, te segítettél bekötözni a sebét, majd megtörölted az arcod a véres kezeddel.
Egyébként a legutóbbi szilveszter alkalmával egy általam nem ismert hülyegyerek lerobbantotta a fél kezét petárdával - belerakta egy lezárt csőbe, aminek elfelejtett kijáratot csinálni -, és a ház fürdőszobája tocsogott a vértől.

MJ írta...

P*csába, kissé elb*szódott a mobilommal kompatibilis USB-kábel, úgyhogy csak mostanra tudtam feltölteni a tarka marhás képeket az otthoni gépre, ahonnan meg tuti nem lesz időm bejegyzést írni, csak Lombrosóéktól. Fasza.:-/

azazello írta...

Na itt a Dj Deutsch-videó, amit starknak ígértem, addig is, amíg nincs saját bejegyzésem:-)

http://index.hu/video/search/?s=deutsch

MJ írta...

Hehe, vagy inkább DJ Komisz?:)

MJ írta...

Ja, és látom, kikerült a fejléctervem, vélemények? (Szerintem a szöveget még ki kéne emelni valami feltűnő színnel, mert így nehezen olvasható.)
A beszámolóm most már tényleg készülget, a tegnapra csak a 3 deci pálinka, a házmesterek, a sörök és a tokaji a mentségem.:-S

MJ írta...

Basszus, ahogy látom, nincs túl sok variáció fejléc fronton.:-/

Névtelen írta...

Mér vannak zombik a fejlécen?

MJ írta...

Kedves Athosz!

Jó, jó, megértem, hogy nem szereted Fletót, és unod már Orbán Viktor képét, de azért nem kell őket lezombizni.:P

Rotwein írta...

A fejléc középső része tényleg kicsit zombis lett:D De a mondanivalója mondjuk jogos.

MJ írta...

A képet hatásvadász célból raktam középre - hogy az egyszerű, állandóan megszopatott civilek legyenek középpontban a szopatásért felelős politikai elittől keretezve -, amelyben jókora személyes élmény is van 2006. október 23-ika kapcsán.