2008. október 31., péntek

Egy rosszul sikerült beszarás története

Sokszor esett sző már az őszödi beszédről. Hadd mondjak valamit erről a dologról - megint. Gyurcsánynak ez a beszéd egy olyan baleset volt, mint ami velem esett meg egy kellemes nyári napon. Éppen a Penny Market felé sétáltam, amikor hirtelen megmozdult a gyomrom. Előtte pár nappal ugyanis a haveroméknál voltam bulin, és úgy telezabáltam magam paprikásból, hogy napokig rosszul voltam, és kissé ment a hasam. Szóval, mikor megmozdult a gyomrom, suttyomban eleresztettem egy galambot. Legalábbis annak indult, helyette befostam. Na, nagyjából ugyanez történt Gyurcsánnyal is akkor. Puffadtra zabálta magát a választási győzelemmel, és abban a bizonyos villában az elv izé párttársai között szellenteni próbált egyet. Csak próbált, de helyette mindent izomból összefosott.

Csak kettőnk közül nekem volt annyi eszem, hogy nem mentem be a boltba, hanem hazasunnyogtam alsógatyát cserélni. Ferencünk viszont ezután úgy csinált, mintha én, szaros nadrágban besétáltam volna, a zöldséges pulton hagytam volna az alsógatyát, majd az egész bolt szeme láttára töröltem volna ki a blokkal.

Nagyjából így jellemezhető Gyurcsány Ferenc pályafutása 2006 óta. Eredményt gyakorlatilag nem ért el, de minden gyanús kupac kis szart igyekszik sikernek beállítani. Lassan már ott tartunk, hogy minden csatornán tart egy büszkélkedő felszólalást, akárhányszor csökken a benzin ára.

Itt megtudhatjuk, hogy a gigahitelt is neki köszönhetjük. Neki, a gazdasági miniszternek, és a pénzügyminiszternek. Mert annyira jók, hogy arra már a IMF is felfigyelt. Látom magam előtt, ahogy az IMF elnöke csillogó szemekkel figyeli a jelentést, ami a kormányunk két éves munkáját tartalmazza, és azt gondolja: "Ez igen, ezek nagyon jók, adok én nekik olyan hitelt, hogy még jobbak lesznek".

Tessék. Itt tartunk. Ennyire hülyének néz már minket.

De most komolyan, elhiszi valaki Gyurcsány Ferenc fenti állítását a Societas lelkes aktivistáin kívül? Nem hiszem. Szerintem maga a Reformer se hitte el, amit mondott. Csodálkozom, hogy nem röhögte el magát. Én azt tenném a helyébe.

Pedig ez egy rossz vicc, egy nagyon rossz vicc.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez az eddigi legjobb bejegyzésed:DD

MJ írta...

Már csak azt nem értem, hogy egy beszarás mikor tud jól sikerülni?:) Egyik haverom például egyetlen ruhadarabját sem piszkította be, ugyanis egy medencébe rottyantott bele részegen, mégsem sikerült valami túl jól.:)

stark írta...

Hát úgy sikerül jól egy beszarás, hogy más nem veszi észre.:D

Gyurcsány "beszarásáról" viszont egy egész ország tudomást szerzett, és ráadásul Ferencünk szinte már kérkedett vele.

Mellesleg amikor elkezdtem ezt a bejegyzést, akkor még fel voltam kúrva agyilag, viszont a végére már folytak a könnyeim a röhögéstől, ugyanis elképzeltem Gyurcsány Ferencet, ahogy a Penny Market pénztárjánál a seggét törli a blokkba.:D

Jó ez a szaros hasonlat, majd használni fogom a közeljövőben.:D:D:D

MJ írta...

Ez a bejegyzés tényleg beszarás.:))